It's never too late to become what you might have been - Elenor Roosevelt

mandag 21. november 2011

Miljøpsykologi

miljøpsykologi, studiet av miljøets, det være seg menneskeskapt eller naturgitt, innvirkning på menneskers atferd og psykologiske tilpasning.
[miljøpsykologi. (2011-11-21) I Store norske leksikon. Henta frå http://snl.no/miljøpsykologi]

For eit spennande fagfelt!
Det er ikkje tvil om at omgjevnadene våre påverkar oss, samtidig som vi også påverkar omgjevnadene.
Ein tur, om det er på beina, på sykkel, ski eller når det dreier seg om ein svømmetur, i vakker natur kan vera reine balsam for sjela.

Siste torsdag gjekk torsdagsturen vår i flott skogslandskap. Sjølv om eg i utgangspunktet ikkje er så glad i reine skogsturar, så var det likevel noko med stien, og åssida, og utsikten enkelte stader som gjorde at det var  ei fryd å gå.
Sisselrot langs stien.
Sisselrot med sporehus på undersida av bladet.
Akkurat passe med utsikt (mot Seljordsvatnet).
Gje meg eit speilreflekskamera med ordentleg makro! Dette er tatt med mobilkamera...
Her dykka me ned (ikkje i bekken) i  skuggen  av eit  dalføre.
Mykje rart å sjå langs vegen. Artig tre dette!
Av og til så går utsikten oppover. Her var det nokre flekkar med knallgul lav.
Og gjennom kulturlandskap ned att. Me var heldige med vêret denne torsdagen!
Så utruleg at denne her stod i full blomst! Kult!
Sidan torsdagen har det ikkje skjedd så mykje, treningsmessig. Eit forsøk på ein tur til Hattefjell i går blei gjort om til ein liten tur på ein time. Kroppen var slapp og tom, nervene låg blanke, eg var rett og slett supersliten etter to dagar med kaos i  hovudet.
Og ser du ikkje skogen for berre trær, må du vel løfte blikket litt opp...
I dag der det sol ute, og blå himmel og eg kan sjå ned til Seljordsvatnet der morgontåka fortsatt ligg i kvite lag, mens sola sendar varmande strålar inn i stoga her. Så skal eg nok etterkvart fundere meir på dette med miljøpsykologi når eg kjem meg ut på tur seinare i dag. Prøve det i praksis :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar