It's never too late to become what you might have been - Elenor Roosevelt

tirsdag 22. november 2011

Lystig lysslyngesykling

I går var den nedre delen av Seljord tåkelagt igjen.
Mens me andre, som bur lenger oppe, kunne nyte godt av blå himmel og sol.

Riktignok, så klarna det visst opp littegrann nede i sentrum også, ei lita stund.
Eg og Binna og Mille (Binnas og min tidlegare nabo frå Bø) fekk heldigvis utnytta solskinnet midt på dagen før eg sykla meg eit ærend ned til sentrum seinare.

Utsikt frå Venås i Seljord ned mot tåkelagt Seljordsvatn. Tatt i går  klokka halv tre.
Det var ikkje ei sky på himmelen igår. Men for å få sjå dette, måtte ein koma seg eit stykke i høgda. Eg tok bilde frå same stad i fjor, i midten av oktober, og her ser ein tydeleg kor høgt tåka låg i går:
Slik utsikten eigentleg ser ut. Tatt midt på dagen i oktober 2010.
Så måtte eg ta ein tur til augelegen, sidan eg har hatt så vondt i det venstre auga. All smøring med øyegel og drypping med kunstig tårevæske hjelpte lite.
Heldigvis fekk eg time med det same i går. Det viste seg i alle fall at det ikkje var skade eller hornhinnebetennelse (som tidlegare) men berre tørre auga.

Eg blei så glad og letta over å høyre dette at eg fekk lyst til å feire!
Ein vakker dag snubla eg over ei artig nettside der kreative sjelar legg ut sine prosjekt og korleis dei har gått fram - nyttig side!

Det var prosjektet "Elektroluminesvent Mountain Bike" som fanga oppmerksamheten min.
Dette ville eg prøve også!
Men første måtte jo den mørke årstida koma. Det har den definitivt gjort nå, og i går etter augelegebesøket kjøpte eg meg ei lysslynge på Europris, sette inn batteri, vikla slynga rundt topprøyret på Hardrocxen og sykla heim att gjennom mørke og tåke.
Sååååå kult!
Slik ser sykkelen ut på plassar der det er heilt mørkt ellers. 
Det var utruleg morsamt å sykle med lysslynge. I tillegg hadde eg jo vanleg raud sykkellykt bak og sykkellykt foran, så eg trur eg blei i alle fall sett.
Einaste ulempe var kanskje at det veldig skarpe grøne lyset øydela noko av nattsynet, så det er nok mest praktisk i område med gatebelysning i tillegg.

For meir inpspirasjon kan eg anbefale nettsida www.instructables.com, og då spesielt  "Amazing Bike Projects"
Henta frå: www.instructables.com, frå "Quackmaster Dan
Eller kva med denne her, meir tilpassa urbane strøk:
Sååå kult! Henta frå www.instructables.com, laga av Dan Goldwater
Den rosa varianten kunne eg tenke meg på ChiQiloen min, sidan den er rosa. Men så er det ikkje akkurat føre til å sykle på glatta med temposykkel for tida... sukk...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar