It's never too late to become what you might have been - Elenor Roosevelt

lørdag 5. november 2011

Bukse- og bålkos i haustvêret.

November er her med skikkeleg typisk novembervêr: yr, regn og tåke, men heldigvis er det jo ganske mildt ute.
Spurvar i haustvêret. Kor mange ser du? ;)
Eg fann ut at det var på tide med ny turbukse.
Den gode, gamle SWIX-buksa mi er utruleg deileg, men begynner dessverre å falle ifrå einannan snart. Ikkje så rart, kanskje, etter fire års bruk?
Stormberg er eit merke som eg ikkje har vore bort i før bortsett frå ei fleecejakke eg fekk som jolegåve i fjor, og den er utruleg deileg og veldig fin.
Skallbukser derimot har eg alltid halde meg til gore-tex, og spesielt tre-lags gore-tex, sidan eg synst at nettingfôr i to-lagsbuksar er alltid litt i vegen og gjer buksene litt varme.

Men så kom det altså det fristande tilbodet av ei Stormbergbukse på meg på måndag.
På stativet i butikken var buksene stortsett i størrelsane L og XL, men jammen var det ein damemodell i M!
Stormberg Berlevåg d. "Vindtett, vanntett, fuktighetstransporterande,.." osv. Med andre ord: funksjonell skallbukse.
Etter å ha prøvd buksa var det berre å fastslå at passformen var perfekt, nettingfôret behageleg (til tross for at det var litt varmt i butikken, og eg synst at skallbekleding med nettingfôr stort sett blir klamt når det blir varmt), og prisen god, kvaliteten var god, og prisen var god...
Testing av buksa i typsik haustvêr.
Så nå har eg altså fått meg ei ny turbukse, og prøvd den på rusletur, tur i regn, motbakketur i tåket, testa isolasjonen under ein heil times lunsj ute i skogen (ja, den varmar også, pussig nok, og det har mykje å seie for meg som er frysepinne når eg ikkje lear meg), eg har sykla med den på tørt føre, gjennom  regn og yr, og buksa har så langt halde mål på alle måtar.
"Harry Potter-treet" langs vegen mot Raudkleiv.
Typisk novembervêr.  Men buksa var faktisk heilt perfekt til slike forhold! (Greier du å sjå turgåaren heilt i enden av vegen?)
Så eg er storfornøydd!

Akkurat nå er jo vêret slik at det blir for varmt for meg med stilongs, mens det er for kaldt utan, i alle fall på tur. Så denne buksa dekkar akkurat behovet for varme og beskyttelse mot vind og regn nå om hausten.
Og dumt er det jo ikkje heller at Stormberg har eit bevisst forhold til både miljø og samfunnsforhold.

Her er nokre utdrag frå nettsida til Stormberg som kanskje skil denne produsenten frå dei fleste andre:


Stormberg har en panteordning på alt av Stormberg sports- og turtøy. Lever inn ditt brukte sports- og turtøy i en av Stormbergs butikker og få en pantelapp.
I Stormbergs selskapsvedtekter står det at 1 % av Stormbergs omsetning ekskl. mva skal brukes til humanitære og samfunnsnyttige prosjekter, primært for barn som har det vanskelig. 
Stormberg jobber kontinuerlig med å redusere klima- og miljøbelastningen knyttet til virksomheten. 
Så nå gleder eg meg berre til fleire turar ute. Uansett vêr!
Buksa er god å sykle med fordi ho er vindtett, men pustar samtidig, og har god passform med ekstra god plass rundt knea og tilstrekkeleg lengde samt strikk ned rundt anklane slik at det ikkje blir glipp ned mot skoene,
den beskyttar mot regn samtidig som den ikkje blir klam på innsida,
og den varmar faktisk når ein står stille utan at ein begynner å "koke" i den når ein for eksempel stikk innom butikken på veg heim att.
Furu i skodde.
Klart det kan virke som ei utfordring å kome seg ut på tur når det er skodde og fuktig og dårleg sikt ute. Men framleis er det mildt og fint ute, og viss ein hev lyst, så er i alle fall forholda nå glimrande for å fyre bål ute. I alle fall viss ein tek med seg littegrann ved sjølv slik som me gjorde på siste torsdagsturen vår.
Bålkos ute på tur.
Eg må sei at eg meir enn gjerne tek den vesle ekstravekten av litt tør ved når me går tur. Det er heilt fantastisk med eit varmande bål ute, spesielt nå på denne årstida.
Herleg! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar