It's never too late to become what you might have been - Elenor Roosevelt

torsdag 7. april 2011

Big Gear!

Måndag var eg ute på årets andre sykkeløkt.
Bortsett frå mine dagleg småturar ned til Seljord sentrum og opp att, har det ikkje blitt spesielt mange sykkelturar på meg enda. Men meir sykling skal det bli, og på måndag var det så fine forhold, med sol, litt vind og tørr asfalt, at det ikkje var vanskeleg å koma meg ut på sykkelen.
Mandag midt på dagen: Binna nyt vårsola. Eg gjer det same litt seinare, men på sykkelsetet.

Sidan vegane omkring delvis ikkje er kosta enda, og det framleis ligg eindel grus langs vegkanten, så blei det Hardrocxen (terrengsykkelen min) som blei tatt fram.
Dessutan er det fortsatt glattslipne rulledekk på både Marvil'n og Chicqilo'n som er dårleg eigna for utesykling slik at valget denne gongen blei enkelt.
Sidan det er ein del høgdemeter å sykle på IM 70.3 Mallorca, og eg hadde eigentleg litt dårleg tid på mandagsettermiddag, så var bakkane opp og forbi Nutheim eit godt og uverkomeleg mål, med ei mil fram til Flatdal til oppvarming, 4km med 8%stigning, ein herleg utforbakke ned att same vegen, og ei mil sykling tilbake (og denne 1,5km lange bakken heim att, sjølvsagt. Men denne treng eg jo ikkje nevne lenger).

Mila fram til Flatdal blei unnagjort på ein liten halvtime i motvind, og stigninga forsert med friskt mot. Pulsen blei ganske høg, men sola skein og det var lite trafikk (vanskeleg å tru at stamvegen mellom Oslo og Bergen går på denne strekninga, eg har kunna sykla tre-fire minuttar utan å møte ein einaste bil, og klokka var rundt 16.00!!).
Når ein får tid, så kan ein jo nyte utsikten. Anten på veg opp, eller ned.Her mot Flatdal.

Og eg kom meg opp til toppen denne gongen au.
Eg blir ganske fornøydd når eg kjenner pulsen gå ned frå 172bpm til ein meir behageleg frekvens når eg står på toppen, mens eg betraktar trafikkskiltet som advarer bilistane frå Notodden mot bratt utforbakke.
"Flatdal". Åtte prosent stigning er alt anna enn flatt, så det er lurt med varselskilt.
Det slo meg plutseleg at eg for all del IKKJE ville bruke "low gear" på veg ned. Tvert imot. Det er jo nå belønninga for strevet kjem: i utforbakken!
Og eg syntest nok at det trengtest eit anna skilt her:

Er det ikkje slik det burde stått der?
Det hadde vore utruleg kult.
Bra at me alt har passert 1.april, eg trur nemleg neppe at vegvesenet hadde satt pris på ein slik aprilspøk...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar