It's never too late to become what you might have been - Elenor Roosevelt

torsdag 9. april 2009

Stress og søvnbehov

Av og til så kjem eg heilt tilfeldig over den artikkelen eg treng mest for å roe meg igjen etter nok ein dag der eg sovnar kl.21, vaknar dehydrert og slapp på sofaen rundt kl 23, pussar tennar i ørska og veltar inni senga, sovnar umiddelbart og vaknar igjen i halvkoma av vekkerklokka kl.7 neste dag.. det blir altså nesten 10timar med søvn!
Andre dag på rad.

Eg skal ikkje lure på kva som ikkje stemmer her, men eg har ein mistanke.
Eg kom tilfeldigvis over denne artikkelen i stad:

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/rogaland/lokalen_pa_nett/1.6546934

Og nå er eg så godt som på veg til jobb.
(og det skal bli mitt påskeforsett: å ikkje la meg stresse på jobben..)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar