It's never too late to become what you might have been - Elenor Roosevelt

fredag 22. juli 2011

Tenn lys

Sjølv om denne bloggen har tittelen triatlondagbok, så er det mange ting som skjer utanom triatlon som må bloggast om.
Då eg kom heim i dag sånn rundt 15:30, slo eg på TVen berre for å slappe av litt før eg skulle lage middag.
Lite skulle eg vite da, at eg ikkje skulle greie å slå av TVen dei påfølgjande tre timane, så ufatteleg var det som hadde skjedd i Oslo og på Utøya i dag.

Det er ikkje så veldig mykje ein kan gjera når ein er så langt unna denne tragedien, men det er jo ein fin (opprinneleg katolsk) tradisjon å tenne lys når det har skjedd ei ulykke for å minnest dei som blei ramma.


Sjå også Facebooksida her viss du vil delta i arrangementet "Tenne et lys for de omkomnede og skadde etter tragedien i Oslo og på Utøya."

2 kommentarer:

  1. Trur ikkje me kan tenne mange nok ljos idag! Sø eg sender oppfordringa viar! *Glad i deg*

    SvarSlett
  2. Ja det er sant. Det finst ikkje nok ljos nesten. Men alt hjelper - fint at du tek det vidare.
    Glad i deg :)

    SvarSlett