It's never too late to become what you might have been - Elenor Roosevelt

torsdag 9. juli 2009

Meir i vente

Denne bloggen har vore forsømt altfor lenge.
Men nå etter at eg har blitt linka til frå ein annan blogg (takk Guy!) så blei eg inspirert te å skrive meir igjen.
Dessutan har det blitt fantastisk flott sommar her i Seljord, og treningsmulighetane er mange og likeeins bilder tatt under treningsturar. Som absoslutt fortener å bli publisert. Så fint som det er her nå. Og det flotte landskapet er heilt gratis å sjå på og nyte :)
Dessutan blir det kanskje litt forandring her på bloggen etterkvart.
Sidan eg meldte meg på ein IRONMAN nå på mandag, handlar det vel snart ikkje meir om "småskala"-triatlontrening. Sjølv om ein kan koma sikkert ganske langt på småskalatrening også.
Men til å gjennomføre ein Ironman?

2 kommentarer:

  1. Eg fann deg frå bloggen til Guy, så lenka funkar. Lykke til med treninga di, eg skal leggje deg til frå treningsbloggen min: trigress.wordpress.com

    Eg er også triatlet, derav TRIgress...

    SvarSlett
  2. Oi så bra! Eg skal legge lenke til bloggen din her også,for den har eg vore innom før og lest i, den er veldig artig :)
    Lykke til med treninga di også!

    SvarSlett