It's never too late to become what you might have been - Elenor Roosevelt

lørdag 14. juli 2012

IM 70.3 i Haugesund - postironman-high

Dess meir eg tenker over Ironman 70.3 i Haugesund, dess betre blir det!

Svømmetida er den same som på Mallorca i fjor. Sykling litt raskare.  Og eg løp fire minutt raskare i år også!
Men hot i all verden bruka eg så lang tid på i T1 og T2?? Er veldig fornøydd med resultatet mitt!!
Arrangementet har fått mykje skryt, både her i Norge og internasjonalt.
Her skal eg berre skrive litt om forskjellige ting som ikkje blei med i første "race report", og samle saman lenker med reportasjar om Haugesund, og legge ut lenker til andre bloggarar som har deltatt og skrive om arrangementet.

Bloggar

Her er det andre bloggande triatletar som har deltatt i og skriv om Haugesund:

Marie
Torodd
Allan
"Team opp og ned"
JustChristine
Jan-Morten
Ironkjelland
Martin som triatlet


(Det er vel kanskje fleire derute som bloggar om Haugesund, men det er desse eg anten kjenner til personleg ellerner innom av og til).

Reportasjer og bildeseriar

Det er ein kort liten reportasje med eit par tre bilder på sida til norske 3atlet.no:

Bildet er frå www.3-atlet.no tatt av Øyvind Lillehaden, trur eg.

Så er det KONDIS som rapporterar om at


"Alt klaffet for Ironman Haugesund."


Kondis laga ein lang og bra reportasje om arrangementet, og tok mange flotte bilder. Eg får skikkeleg lyst til å delta ein gong til!
Bildet er lånt frå kondis.no og visar dei to siste jentene som blei heia inn til mål
(og så har eg nettopp oppdaga meg sjølv med lyseblå bukse og finishertrøye til høgre
- godt gjenkjenneleg pga knæsjrosa klokke :D)


Så er det tv2-bloggen av Eivind. A.Pettersen som påstår at:


Bildet er lånt frå www.blogg.tv2.no.

I papirutgåva til Haugesunds avis var det fleire sider med reportasje, men avisa lot eg pent ligge på gjestgiveriet der me overnatta. Men nettutgåva har laga og lagt ut ein fin bildeserie frå Haugesund:
Eg skal å hoppe frå stupetårnet viss eg blir med igjen neste år.
Med våtdrakt på er det vel ikkje så farleg med magaplask?
Bildet er lånt frå http://www.h-avis.no. 
Haugesunds avis har også lagt ut ein bildeserie med bilder tatt av lesarane. Bildeserien finn du her.

Nydeleg bilde, tatt av Elisabeth Lervik, frå bildeserien til Haugesunds avis.

Så er det NRK Rogaland/Haugaland som har lagt ut bilder frå arrangemenet. Dei finn du her.
Bildet  visar vinnarane i kvinneklassa. På første plass: Mary Beth Ellis. Bildet er lånt frå www.nrk.no, tatt av Gisle Jørgensen/NRK.
Og så har Hårek vore med til Haugesund og tatt masse fine bilder frå triatletar etter svømminga!
Bildeserien finn du her.

Knabba frå Håreks frå flickr's photostream.
Så er det mange fleire nettsider som har skrive om Ironman i Haugesund, men eg får sette ein strek her.

Så mange gode minner til Haugesund har eg at eg virkeleg vurderar å delta neste år også. 
Dessutan er eg nå såpass motivert til meir triatlontrening at eg gjerne skullet tatt ein Ironman 70.3 til i år, kanskje seint på hausten.
Men om eg har råd og energi til dette, er jo ei anna sak.
Enno skal eg ikkje bestemme meg, men nyte følelsen av å ha gjennomført ein halvironman "mot alle odds", eller mot mange odds, i alle fall.
Og så kan eg skryte på meg at det er mange derute som går med navnet mitt på ryggen:
Speaker'n med M-Dot T-skjorte.
Dette er ei T-skjørte som blei laga i anledning første Ironman 70.3 Norway.
Navna til deltakarane dannar M-Dot*en på ryggen.
Finn du meg?
:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar