It's never too late to become what you might have been - Elenor Roosevelt

torsdag 14. januar 2010

Merkevare

Ein dag då eg var på jobb og skulle bestille kontortilbehør, kom eg over ei internettside med etikettar. Slik metervare av tape, med forskjellig trykk.
Som ein kan bruke på gjenstandar og forsendingar og pakkar, som eit ekstra varsel på at det som er pakka inn, ikkje tåler røff behandling eller kan fort bli knust.
Det slo meg kor kjekt det hadde vore om ein kunne merke seg sjølv med slik tape av og til. "Handle with care", eller "fragile".
Fordi dette ikkje alltid synst utanpå.

Finst det tape med "må ikke stresses" eller "tåler ikke mas" eller "trenger ferie"?

2 kommentarer:

  1. Du rører ved noe der Imke. En sånn tape skulle vi ha hatt. Kanskje vi kan bli flinkere til å si i fra selv når vi ikke tåler så mye eller trenger en pause? Kanskje vi kan være mer lydhøre ovenfor andre og deres signaler om at de trenger en pause? Dette bør selvfølgelig også gjelde for arbeidskolleger og sjefer.

    SvarSlett
  2. Ja einig, spesielt på arbeidsplassen. Eg kan oppleve at folk trur at energien min er tilnærma ubegrensa berre fordi eg er så "sprek" (=trener regelmessig)og ha løpt maraton ein gong.
    Ein er nødd til å forklare litt meir av og til. Me som trener triatlon veit vel meir om behovet for restitusjon enn folk flest og kan vel gjerne dele litt av den kunnskapen?

    SvarSlett