It's never too late to become what you might have been - Elenor Roosevelt

søndag 6. desember 2009

Underhaldningssvømming -prep sone

Sidan eg først var i Bø ein tur og hadde med svømmetøy i bilen i går, unna eg meg ein svømmeøkt nr.2 denne veka.
Klokka var 17:15. Gullbring basseng i Bø stengte kl.18:00.
Dette skulle bli ei mikroøkt.

Då eg kom meg ut i vatnet viste det seg at det vrimla av krålsvømmarar! Dette var nytt. Inspirerande var det også. Og greitt, sidan me alle fortsatt hadde ei bane kvar.

Men eg kjente fort at ostekake og kaffelatte to timar før svømming ikkje var nok å tære på. Spesielt sidan lunsj låg endå 5t tilbake..
at eg ikkje lærer?

Med nesten tom mage blei det jo tvilsamt kor stor treningseffekten ville bli.
Men skit au.
Dette er prep zone.

Eg trenar for å underhalde meg:

2x100m oppvarming
5x 25m v/45s. raskt
7x25m fokus på teknikk, og roleg svøm
25m fokustrening: dykking frå bassengkant til bassengkant
250m rygg (1:00/50m)

Ja da.
Eg skal ein gang svømme 3,8km eg au.
Men ikkje nå.
Nå er ded meir "happyfish"-svømming.
Svømming for underhaldning.
Svømming for å bli glad.
Bra, det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar