It's never too late to become what you might have been - Elenor Roosevelt

søndag 20. oktober 2013

The author has left the building (blog).

Hæ? Tom hengematte?
Kor i heitaste er det blitt av bloggforfattaren?


Eg er ikkje borte vekk, men eg skal ikkje lenger oppdatere denne bloggen.
Mine tankar og erfaringar om trening og helse skal eg nå framover dele på annan måte.

Triatlondagboka skal bestå som arkiv.
Vil du vite meir, kontakt meg gjerne pr epost triatlondagbok(at)gmail.com.
eller via kontaktskjema nedanfor.

Takk for at du stakk innom :) 



Navn :

Epost: (obligatorisk)

Melding: (obligatorisk)

4 kommentarer:

  1. Har smuglest mye her og det har vært lærerikt og inspirerende.

    Likte veldig godt filosofien "Do what you can do in the moment" og har fått skrevet det ut en plakat som jeg har på veggen. Det var en befrielse! Nå er det ingen dårlige følelser lenger når kroppen ikke vil. Er bare glad for å ha klart å gjennomføre det som var mulig for øyeblikket.

    Håper du fortsetter å skrive om tanker og trening hvor det enn måtte være.

    Knut Ø

    SvarSlett
  2. Å det var koseleg å høyre at du har printa ut "Do what you can do in the moment" .
    Det burde eg ha gjort for lenge sida!

    Samtidig så er det akkurat det eg gjer for tida, mosjon/trening av det slaget som passar meg akkurat nå. Dvs korte løpeturar, ofte, evt litt syling, men berre det eg virkeleg kjenner at eg kan gjera.

    Eg har sendt deg ein litt lengre kommentar via Google+.
    Eg kan jo ikkje berre slutte å skrive.
    Til det likar eg det atfor godt.
    Og har altfor mykje å på hjartet.

    Takk for mange gode kommentarar her på bloggen min Knut!
    Dei har eg alltid satt veldig pris!

    SvarSlett
  3. Du da! Det var jo synd, men ihvertfall glad du lar bloggen bestå som arkiv - den kan jo hende du ombestemmer deg.
    Uansett - lykke til!

    SvarSlett
  4. Takk for det Ingalill!

    Ja triatlondagboka er skriven, så den skal bestå.
    Og det kan hende at eg begynner igjen å oppdatere den når triatlonsesongen startar, og skriv da hovedsakleg om triatlon og trening.
    (Ja eg savnar den nemleg alt nå :P )
    Andre, meir personlege saker får eg skrive ein annan stad ;)

    Takk for mange gode kommentarar her!

    SvarSlett